You'r love is my drug

Sitter i soffan och kollar lite halvt på tv.. har nästan nyss käkat. Gjorde en liten blandning idag av det som fanns typ :) Makaroner med en röra på:
 
* Lök
* Grön
* Sparris
* Bacon
* Tomat
* Cremé fraich (fel stavar garanterat)
* Mjölk
* Sweet chilli
* Salt
* Peppar
* En liten skvätt creme bonjior (oxå felstavat uta helvete!) Det blev mycket gott!

Har vart i skolan idag, första dagen efter lovet. Var helt okej, böjar ju ett på Måndagar så det är nice ;)
Hade lite samling som vanligt sen fick vi kolla hur man spänner upp en duk så det blir typ som en canvas tavla.. ganska bra att veta och sjukt enkelt :) Sen fick vi knata ner i keramiken om man ville och se hur man glaserar.. oxå bra att veta har en del grejer som ligger där nere som man säkert kan fixa så det blir snyggt! :)


Ikväll är det tv kväll hela kvällen ;)

19.30- Halv åtta hos mig (Jag vet skittråkigt men jag älskar MAT!)
20.00 -Arn :)
21.00- Svenska Hollywoodfruar - Får inte missas!

Min man kommer inte hem förns sent ikväll, han jobbar över så jag får sitta och kolla för mig själv och sakna honom :( Men men det är väl någon som ska göra det med :)

Nej nu ska jag kolla vidare och kanske ta mig en tallrik mat till, blir alltid så sugen när man kollar på matprogram, hehe!


Puss puss ♥






Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej!

Kul att du har börjat blogga igen. Ett plus för den fina designen på bloggen.

2010-04-14 @ 13:43:13
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0