Tillbaka till verkligheten

Nu är vi hemma igen efter en helg i Hyssna/Göteborg :) Det har vart trevligt, hälsat på Andreas mormor & morfar och igår kom jag ju på att Emma var i GBG. Vi tog en sväng in där så kom jag på det :) Ringde henne så vi träffades en sväng, det var ju trevligt :) Hehe!

Idag körde vi hem.. åkte en sväng till mamma medans Andreas hälsade på Kim. Jag red både Totte & Tórfi i hagen medans mamma mockade den :) Bra att dom fick röra på sig båda 2 + att jag fick motion :) Och sen cyklade jag och mamma en sväng med, var tvungen att leta reda på den försvunna bootsen som vi inte hittade denna gången heller.. den kostar sjuktmycket så jag hoppas vi hittar den någon gång :( Så jag jag har vart duktig idag med motionen!

Nu sitter jag och kollar på Whipeout, Andreas är iväg.  Han ska handla lite med och jag hoppas han köper med 2 cheesburgare till mig ♥

Nä nu ska jag fortsätta med annat!


Puss puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0