Tillbaka till skolbänken

Ja minsann! idag har jag vart med min "olydiga" syster i skolan.. Gick bra! :) Hon gjorden det hon skulle och lärarna värkade nöjda ialafall.

Har tvättat lite ikväll med samt damsugit, diskat lite och gjort potatis-sallad MUMS! Det är supergott att göra det själv :)
Ska snart hoppa in i duschen efter denna dag. Ska med henne imorgon med. Vet ej om jag är med hela dagen eftersom vi ska upp till Hyssna.. Så får se vad jag hinner.

Inte har jag hunnit rida denna veckan heller :( fast jag har lov! Känner mig dum men mamma sa faktist att jag inte skulle göra det.. meeen gör det endå. Dom bara står där och står i hagen. Men ska sätta igång mer nu.. ska snart tävla igen! Dock bara en träningstävling men det passar mig och Tórfi perfekt! Eftersom han är så oruttinerad :p
Bara bra att komma hemifrån och se "världen utanför" ;)

Nej nog om det, nu ska jag hoppa in i duschen, sen spela lite My World..

Kanske lägger in en rad imorgon med får se.


Natti natti ♥



Cornelia ♥ Andreas






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0