Sådär ja! Då låg man back igen då

Ett par dagar :p men men..

Idag har vart en bra dag :) Typ en stor del av skolan är ju i Amsterdam så vi är typ bara halva klassen kvar. Så har vi stilleben hela veckan.. MEN idag fick jag Emma och Therese följa med Allmän på en liten resa till Tykarps grottan samt till Hovdala slott :) Det avr faktist trevligt och jättekul hade vi! :) Har skrattat en hel del idag! Vi började med grottan, va lite läbbigt att vara så långt under marken och typ inget ljus, vi fick ta med oss lyktor ner.. dom har faktist spelat in lite filmer där nere med t.ex snapphanar och Ronja Rövardotter! Det är där nere Ronja och Birk träffades när dom inte fick träffas egentligen och där skalle Per hade all sin öl ;) Det va lite kul :) Sen bar det av mot Hovdala, såg inte så mycket ut för världen på utsidan men på insidan var det stort och fint :) Dom bjöd på lite för lite spökhistorier tycker jag :P

Har färgat håret idag med.. brunt under luggen och lite av håret under. Blev bra :)
Gjorde jättegod kyckling gryta idag med! MUMS!

Imorgon blir det väl stilleben hela dagen sen hem till mamma tror jag och klippa Alicia och rida lite :)

Nu kom min man hem så nu får det räcka för idag!


Natti natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0