Så trött..

Har precis sovit i typ en timme.. har inte kommit iväg en :( Hoppas på det snart.
Har inte precis så mycket att skriva idag, var med Cecilia i skolan hela dagen idag med! Gick bra. Hon hade syslöjd på morgonen.. hon höll på sy ett par joggingbrallor som jag tjatade mig till sen :) Har dom på mig nu, pallar inte åka bil i flera timmar i jeans :P

Tänkte kanske kolla på någon telefon nu när vi åker upp.. måste fan ha en ny. HATAR den jag har nu!
Sen så går mitt abonnemang endå ut nu den 20e så då kan man lika bra ta båda telefon och abonnemang samtidigt.

Annars vet jag inte vad helgen bjuder på, får "la" se ;)

Nä nu orkar jag inte skriva mer e skit sliten..


Puss Puss ♥






Kommentarer
Postat av: Petra

Skönt att du e tebax Corre :) ...å snygg har bloggen blitt oxå :)

2010-04-10 @ 11:21:15
URL: http://guteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0