Inte hunnit..

Fy på mig men jag har inte hunnit blogga något! Skulle göra det i Ons.. men var hemma hos mamma då ganska länge så det blev sängen direkt när jag kom hem. Igår hade jag bara inte ork!

Meeen jag har fått en ny telefon :) Jätteglad är jag över den! En Sonny Ericsson tack gode gud för det! Så mitt nummer flyttas över på Ons.. så just nu har jag 2 telefoner.

Idag har jag vart i skolan, Emma jag och Therese har gjort plakat hela dagen tills imorgon. Imorgon är det nämligen Folkhögskolans dag i Hässleholm och Kristianstad. Så vi ska stå och måla lite och sånt. För det får vi lunch en bio biljett samt en "kompdag" som vi får ta ut när vi vill. Suveränt!

Jag kom och tänkte på en sak från det ena till det andra på en sak Emma sa igår när jag hade hämtat mig tele och ville pilla med den :) Men det ska man ju inte utan låta den ligga helst 24 timmar utan att man startar den första gången. Så sa hon: Men eftersom du redan har väntat så länge på telefonen kan du lika bra vänta lite till!
Men asså..       det är ju fel! Om man har väntat lääänge då förtjänar man väl inte att vänta ännu längre, eller? Ah jag tycker att det är feeeel! Hehe ;P

Ikväll ska jag och Andreas och Kim ner till hamnen i Hbg, får se hur det blir :) Orkar inte sitta hemma ensam iallafal. Hoppas han kommer hem snart ♥


Aja nu får det räcka för idag, ha en bra helg!

Puss puss ♥






Min nya skatt :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Nice :) Själv har jag skaffat iPhone :)

2010-04-16 @ 20:12:12
URL: http://guteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0