JAG SKJUTER EN ARBETSLÖS SNART!

Jo, jag vet att jag har vart skit dålig på att uppdatera.. men whatever! Nu är jag här iallafall :)

Och jag har världens bästa urinvägsfuckingjävlaskitapainfektion! Jag hatar det! Jag ska aldrig skaffa det igen..
Har gått på medicin nu i 3 dagar och om det inte blev bätre tills idag skulle jag höra av mig till farbror doktorn igen.. men ORKA! Tänker fan inte sitta och åka dit igen ialafall..

Idag ska jag städa min mans lägenhet, gå till netto (har inte ätit sen kl 12 igår) Så jag behöver MAT!
Senare ikväll när älsk är hemma så ska vi vidare till Ljungbyhed.. jag ska till mamma och han ska till Bengt! Måste sova utan honom både ikväll och imorgon. Inge vidare..

Imorgon blir det ju kräftskiva hos mamma.. Får hoppas att detta året blir en aning bättre en förra.. lite för många onyktra männninskor känner jag!

Så detta året hoppas vi på :

-Inga fler ramlanden in i gräsklippare..
- Inget cyklande till hästarna mitt i natten, bra i gasen och ramlar av cykeln efter bara någin meter..
- Inget dansande i stallet

Jag nämner inga namn..

Så ska jag ju börja plugga nu med :) Var min sista dag på Online Telemarketing AB igår! :D
Kommer ju såklart att sakna er alla.. men kännde att det var fan på tiden nu asså.
har fan vart på det stället i snart 2 år och 5 mån !
Hmmm..


Så jag säger hejdå till Online och hej till Önnestads folkhögskola!

För här ska pluggas konst för fulla muggar! Börjar på Måndag fick jag visst veta igår.. trodde jag skulle börja idag egentligen men det var visst självstudier på Fredagar så det fick bli på mån istället, men det gör ju inte mig något att vara ledig en dag :)

Ja, det har väl inte hänt så mycker mer på sistone..

Lägger in lite shyssta biler med ;)

Hörs! Pussheeej!




Jag och Älsk


Alicia och Älsk



Ett kioskmongo


Kommentarer
Postat av: Helen

Kul att du börjat blogga igen!

2009-09-07 @ 22:00:34
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0