Inte okej..

Asså jag har kommit fram till att jag är sjukt värdelös på att blogga! Måste bli bättre, men det känns som man aldrig har varken tid eller ro till att sätta sig vid datan nu för tiden. Skola på dagarna och sen pallar man fan ingenting..

Började skolan i Mån, börjar klockan ett på Måndagar :) Gjorde inte så mycket, fick en ateljé plats sen åka jag in till Kristianstad med en klasskompis och fick fixat lite kolpennor och färg + penslar. Och det är FUCKING DYRT med acryl färg.. 160 spänn för typ 6 små små små tuber som räcker typ till en tavla! Men men..

Så i Tisdags "började jag" Vi hade kroki hela dagen.. ritade av en naken kvinna eller vad man ska kalla henne för hon såg mer ut som en man, inga former alls. :( Lite bull..

På Onsdagen på hade vi stilleben.. alltså måla av något, sjukt bull för jag har aldrig målat i hela mitt liv.. så det sög lite faktist, min tavla såg ut som en hög med bajs tyckte jag!

Torsdagen fortsatte vi med stilleben.. blev klar!
Jag hade nog lite för höga förväntningar på skolan, men det är helt OK! Det blir nog roligare så småning om. Vi kommer ha lite självporträtt och sånt sen :)


Pratade precis med Älsk!♥ Trodde han skulle vara hemma strax innan 5.. men han var påväg från jobbet nu, var tydligen sjukt mycket att göra idag.

Ska till Hyssna ikväll med, till hans mamma! Så vi kommer iväg lite senare en tänkt, men skit samma! Vi har endå ingen tid att passa så det spelar ingen roll.

Vi blir där hela helgen ialafall, tycker det är mysigt där uppe.


Ja, mer än så har väl inte hänt..

Ha en bra helg! Puss puss <3


Inte okej!








Kommentarer
Postat av: Josefine

Hur lång är utbildningen?

2009-09-11 @ 21:15:55
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0