Fredag

Hej allesammans!


Sitter hemma hos min man just nu själv ;( för han är minnsan på firmapartaj!
Men han kör så han är nog inte hemma så sent ialafall :)
Idol börjar ju snart ska så titta på det tänkte jag.
Sen kommer ju "kändisdjungeln! Helr VÄRDELÖST enligt mig..
För den första så är det helt off för det håller ju bara på i 16 dagar.. och hälften av människorna vet man inte vilka det är. Sen så set det ju ut som alla är inklippta. Ser inte alls ut som dom är på något jävla Malaisia :/
fejk skulle jag vilja kalla det hela!

Idag har jag ialafall vart i skolan, vi hade inga lärare. Slappt.. skulle göra en jäkla boning :/ random.. och booring!
Ska göra en ny imorgon när jag kommer hem till mamma tänkte jag.. måla av deras hur eller framsida eller nått!

Appropå färg, var inne på netto innan för dom hade tydligen fått in acryl :D Skitbra tänkte jag för det kostade typ bara 70 spänn för en halvliter :O

Men hade dom något? Nä! EN jävla burk hade dom kvar, en blå! Så jag frågade i kassan:

Cornelia: Har ni någon mer färg en den som står där?

Kassören: Nä vi fick bara in typ 6 burkan, en av varje färg!

Cornelia: ?


Men HALLÅ! Dumasses! Så kan man ju fan inte göra!?
Fuck netto!


Så får kolla om dom har i Klippan istället imorgon.

Såg att det var 2 som hade frågat var Diva var btw, hon är hos Jakobs föräldrar! Så nu vet ni det :)

Nä nu orkar jag inte skriva mer..
Ha en bra kväll!


Pussohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0