Citron någon ?

Sitter just nu och klämmer i mig en hel citron :) Nu tänker dom flesta: Åh! Fy fan!
Men nejdå..

jag älskar citron!


Hoppas att Älsk kommer hem snart ♥ Vill pussa på honom :)

Har städat upp lite idag, eller ah! Mäst tagit bort från bordet i vardagsrummet och diskat :) alltid nått ialafall.
Och nu sitter jag här ska fixa lite musik till Mp3, min nya Mp3 som jag älskar. Man kan ha både musik, bilder och video på den :) 299 spänn! Ser precis ut som en I-pod!

Så ni får ha en bra Fredagskväll alla!

Puss puss





Kommentarer
Postat av: Petra

Shit alltså...

Jag trodde du glömt bort att du hade en blogg ;)

2009-09-05 @ 01:08:47
URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0