Internetet har laggat!

Lite därför jag inte har kunnat blogga! Och sen hr jag väl bara inte haft lust heller.. Jag har mina perioder, ibland bloggar jag aktivt och ibland inte på flera mån.

Men men så äre! Ska snart till mamma.. ska rida lite och förhoppningsvis träffa Jennifer :) Det var ett tag sen nu.
Var ute hos mamma igår med, var ute heeela dagen. Hovslagaren kom och jag red och städade till kaninerna. Lagade maten och ja.. det var jobbit!

Har LOOOV denna veckan :) Det  är ju nice! Så imorgon ska jag förhoppningsvis bygga mina naglar :) svarta som jag hadde innan, så snyggt!

Nä.. nu ska jag sätta lite fart här.. ska försöka bättra mig och skriva ikväll igen..










Kommentarer
Postat av: Petra

jippi!!! U r alive :)

2009-10-28 @ 18:15:01
URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0