Mjoo..

Jaha, nu har man semester i typ en och en halv vecka då :) Jätteskönt! Alla blir lika förvånade när jag säger att jag har det nu! Men det är ju fett skönt att vara hemma lite ju ;) och dessutom ska jag ju ha mer i sommar oxå..

Sitter hemma hos mamma just nu.. har vart duktig idag och ridigt både Torfi och Thór :) dom var mycket fina båda 2.
Tror det bär av till André imorgon.. får se om han vill hitta på ngt, Jennifer är väl med som vanligt med ;) Min lilla sessa ♥ Som tar hand om mig, hehe! Men det gör även Freja med.. är som en liten mamma för mig ibland ;) Me like! Hehe

Har inte så mycket mer just nu, Cecilia håller på göra om min blogg därav varför den ser ut som den gööör.. hoppas att hon blir klar med den ikväll :)

Skriver kanske sen igen! Pusselipuss



Memories



     
                      
                              

Kommentarer
Postat av: Josefine

MEn du har väl söta Diva kvar? Kul och skönt att du har semester nu ett tag. Har du skaffat pojkvän nu???

2009-05-07 @ 19:26:30
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/
Postat av: The queen

Äggen, you have to ringa mig ngn dag! eller iaf svara när jag ringer :) Saknar min ägg!!!

2009-05-08 @ 10:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0