Ja, jag SKA!

Så.. är du nöjd nu Petra när jag skriver i min blogg? Heh! :)

Har inte haft en tanke på att skriva på läänge, men som sagt jag har sagt till er att det inte skulle bli så mycket skrivande på ett tag. har så mycket annat för mig.. bissy women ;) (felstavat?)
Sitter på jobbet just nu, tro det eller ej.. men Cornelia jobbar över idag. Ska jobba till 8 egentligen.. men då är jag inte hemma förns typ 10 så jag går lite tidigare typ fem i halv 8 eller nått.. eller så kanske jag tillochmed stannar till nästa buss som går 5 i 8.. då är jag faktist hemma tjugo över 9 typ.. inte så farligt endå. Mina små mattvävare är ju endå inte hemma förns vid 11-12. ;) hehe!

Har haft semester nu i 2 och en halv vecka som sagt.. krockade även förra lördagen.. fick ett jack i huvudet samt nacksmärtor som faan! Ligger bilder inne på min bdb om ni skulle vilja kolla..  den 18 Maj.
Meen life goes on! Har semester nu näst nästa vecka igen :) Ska bli nice, veckan innan midsommar.. vad händer på midsommar btw? Och snart flyttar Alicia hem till mig med :) Händer mycket just nu! Student nästa Torsdag med, Tommy tar ju studenten, den lilla fisen! Ska bli jättekul :)

Har inte hänt så värst mycket på sistone, var i Köpenhamn med Mocke, Jocke och André i Fredags, det var kul kul kul :) Tack för en trevlig kväll mina smågrisar! ♥

Meen.. nu har jag inte så mycket mer att skriva om, kanske skriver en rad imorgon om jag inte har så mycket annat för mig :)

Ha en bra kväll alla kottar :) Pusselipuss




Kommentarer
Postat av: Petra

Läste just. Hon e fan inte normal om hn tror de alltså...helt j*vla blåst helt enkelt. PUCKO!!!

2009-05-28 @ 19:43:54
URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0