Har du snott min bil, va har du snott den?

Jaha.. sitter hemma hos mamma nu.. har vart här sen i Ons. fast va i Höör hela helgen med Jennifer och Anrdé :) festade till det i Fredags ;) mycket nice.. blev lite för mycket bara, spydde lite blått. Men det är alltid nice, eller?
Hur som helst var vi hemma hos Matti ett gäng.. Sen bar det hem till André.

Lördagen var vi en sväng i Hörby sen på kvällen fick jag och Jennifer ta Andrés bil för han skulle skjussa lite folk :S Så vi va en sväng hos Marita, sen Hörby igen :P Phuu..

Stack hem till mamma igen igår. Har inte gjort så mycket idag.. släppt upp hästarna på betet.. solat lite, eller aa försökt iaf för det blåste ju som faan. Men mamma sa att det tydligen skulle bli varmare imorgon :) NICE! det tycker vi om.. man blir så jävla glad när det är sommar och solen skiner.. vill bara partaja heela tiden :)

Imorgon bär det av hem till Hässleholm.. ska nog sova där imorgon eller nått. Sen ska jag tillbaka till mamma igen på Ons, är tävling på kvällen så då måste man ju dit eftersom man ör musikansvarig :)

Men men.. har så jävla ont i halsen bara.. känner mig skit trött med.. hoppas bara jag inte har feber eller blir värre.. ORKA vara sjuk när man har semester :(

Men nu pallar jag inte skriva mer.. skriver kanske imorgon om jag orkar ;)


Pusspuss♥


     

Kommentarer
Postat av: Petra

Dax för en uppdatering....latmask..hehe

2009-05-26 @ 12:53:05
URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0