Blame it on me.. !

Jag känner att det ekar när jag kommer in här nu.. heh! Har vart mycket dålug på att uppdatera! Men har haft så mycket annat för mig så jag har varken haft tid eller lust att sitta vid en dator.

Har hänt en del tråkiga saker samt roliga! Det roliga är att jag verkligen har börjat leva mitt liv, - en femma på den! ;)
Ska kanske flytta från Hässleholm (förhoppningsvis) iaf :) Orkar inte med att bo själv längre! Får sån jävla ångest..

Har hänt en hel del på sistone, orkar dock inte skriva allt! Kommer nog inte vistas här så mycket.. orkar fan inte sitta vid datorn! Hehe..

Men, men ska försöka mitt bästa iaf ;)

Ha det fett pussochhej!





          

Kommentarer
Postat av: Petra

Var fan är du nu då? Man kan inte vara borta så mycke som du e... puss haj :)

2009-05-06 @ 11:02:50
URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0