Vem kom på den?

Smärtan, vem fan kom på den? Han ska jag döda ialafall.
Sitter i Malmö nu, kom hit för ett tag sen.. har ont i huvudet och magen. Usch säger jag bara.

Jag var ialafall ute på en promis med Diva innan idag när jag var hemma, vi gick en runda i skogen. And she LÖÖVS it :) Min lilla grisunge ♥

Får se vad vi ska på födelsedag då? Ekebo eller Björket. Det lutar lite mer åt Ekebo tror jag.. ska upp tidigt dag efter tyvärr :( Islandshästens dag blir det :) Ska bli så kul. Men inte kul att vara bakis dock!

Nu är det bara 3 dagar kvar till Västerås :)

Ha det bra! Puss & Kram










Kommentarer
Postat av: Lina

hm. du väljer mellan ekebo och björket? valet bör bvara självklart när din favorit vän jobbar på björket ; ) puss

2009-03-19 @ 21:29:40
Postat av: Josefine

Naw vad söt Diva var på den bilden

2009-03-20 @ 17:42:37
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0