Västerås

Ja då var man framme sen ett par timmar tillbaka. När vi kom hem var det bara till att slänga sig i duschen för att sen åka och hämta Dennis och Lizz. Sen hem och äta lite och sånt.. sen tatuera Dennis! det blev faktist riktigt nice! :)

Imorgon vet jag inte vad som händer, beror på vädret om vi åker ut till Tidö slott eller vad vi ska göra.. Ska försöka klippa mig om Tina har tid (kompis till pappa och Lizz) Hoppas på att det är gratis med :) Mitt hår är sååå slitet så man hade kunnat göra rent spisplattor med det :S

Gör en liten lista över saker som är planerade:


* Klippa mig
* Åka till Tidö
* Hälsa på farfars grav
* Åka till Lizz mamma
* Tatuera alla i huset
* Åka till ÖB och kolla taueringsväskor

Ja, det var väl allt men det ska hinnas på 3 dagar :)



Nu sak jag snart sova tror jag, fick ju inte så mycket sömn inatt precis..


Ha det så bra alla vänner! Puss Puss





Kommentarer
Postat av: Dennis

Fy Fan vilket snyggt märke:D:)

Älska Djurgårn(L)

2009-04-02 @ 20:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0