Vad gör man?

Jaa, inte mycket kan jag säga. Sitter just nu framför datan och håller på fixa musik till kommande tävlingar :) Men har nu fått hjärnsläpp.. jag själv tycker att typ Cascada (ja, jag vet) är nice att rida till.. typ sån eurotechno och sånt man blir glad av att höra. Men jag kan ju dock itne bara ha sån musik! Hjälp mig gärna om ni kan.

Badade Diva precis.. hon tycker alltid att det är jätte obehagligt att gå in i duschen.. men sen tror jag hon tycker om det. För hon står stilla + att jag masserar henne när jag schamponerar in henne! Så nu är hon ren iaf.

Igår så var jag hos Freja på kalas.. vi åt mycket mycket god mat, kyckling fileé med potatisgratäng, sallad, pateé :) och sen till efterrätt blev det en as god tårta :) Tack för det Frejsi!

Hyrde även en film igår " Tristan and Isolde" det var faktist ganska bra! tycker ju om medeltidsfilmer väldigt mycket :)

Idag ska jag inte göra så mycket.. får se vad som händer.. hatar min data gör jag oxå just nu som faaaaaaaan! Fattar inte varför den alltid gör som den vill! Ska väl städa upp lite sen iaf.. laga lite mat, är ganska hungrig nu faktist.. ska nog ta något :)


Ses sen! Puss


     

     
                                      
                                       Top Modell 2010?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0