Trevligt

Just nu sitter jag och lyssnar på min och Jennifers låt, You are not alone med den bästa av dom bästa Michael Jackson :)

Vaknade imorse av att Tina var här så jag gick upp och drack lite kaffe och snackade. Hoppade sen in i duschen och klädde mig. Vet inte riktigt vad vi ska göra idag, får se.. Ska ialafall klippa mig som sagt nu när vi har snckat med Tina.. vet inte om det blir idag eller imorgon. Ska ju hinna ut till Tidö med och det är ju faktist ganska nice väder ute idag förutom all snö.. när man äntligen blivigt av med den hemma så kommer den hit upp istället :(


men men jag skiter i vilket nu! Men solen skiner ialafall :)


Har inte så mycket mer att skriva just nu, klockan är ju inte så mycket som sagt.



Ses sen, Puss puss






Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ååååååhhh, den låten är skitbra.. VÅR låt=)

2009-03-24 @ 23:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0