Nya tights :)

Nyss hemkommern från stan, där jag inhandlade ett par nya tights som jag snabbt slängde en blick på när jagvar nere på stan innan. Tyckte inte om dom så himla mycket.. men när jag tänkte efter så passade dom mycket bra till kvällens outfit. Ska ha min nya gråa klänning. (Lägger upp bilder sen) När Cecilia kommer med sladden till mobilen :)

Köpte även en lite present till min kära Jennifer.. säger dock inte vad det är, man vet ju aldrig om hon läser eller inte :)
Cecilia kommer vid ca 4 tiden senare. Sen är det bara att bege sig ner till tåget och åka till Höör, kanske Marie och Ricki skulle hämta mig! Hoppas det blir kul ikväll :)


Måste bara säga att min grann "tanta" eller dam kanske man ska säga, var och plingade på innan.. undrade vem "faan" som plingade på hos min NU!? Inte väntar jag nått besök. Men det var lilla hon som undrade om jag kunde öppna en medicin burk till henne :) Så gulligt.. Men den satt hårt kan jag lova, fick bannemej ta en trasa och öppna den med!
Sen önskade hon mig en trevlig helg :)


Nu sitter man här i soffan och Diva snarkar som vanligt brevid mig.. väntar på att klockan ska slå "Gå och duscha och fixa sig" Men det är allt ett tag kvar tills dess.


Hörs kanske sen, annars återkommer jag imorgon om kvällen idag :)
Puss,Puss



HAN ÄGER, HAN ÄGER OCH HAN TOTAL ÄGER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0