Mitt i veckan, mitt i veckan

Dagen började med att jag gick upp, duschade och klädde mig för att det tatuera pappsen :) Blev nice! Sen bar det av till Tina för att ÄNTLIGEN klippa mig :D

Det blev bra tycker jag. Har tänkt på lugg ett tag men var lite osäker, men what a hell! Det växer ju ut så snabbt igen, spec luggen! Sen bar det av mot Lizz jobb för och hämta henne och sen hem. Sen kom det som ett bombnedslag den VÄRSTA yseln någonsin.. allt bara snurrade i skallen, känndes som jag avr as packad. Måste vara den nya medicinen.. tänker INTE åka tåg om det ska vara så.. skit obehagligt :S

Sen år vi våfflor :) Hörde att det tydligen var våffeldagen idag :P Kolladelite Gray´s Anatomy.. Har inte gjort så mycket annars idag faktist!

Imorgon blir det lite mer tatuerande om jag inte är as snurrig då med :/
Annars har jag inte så mycket mer att skriva.

Ses imorgon Puss, puss ♥










Kommentarer
Postat av: Helen

Vad fin du blev!

2009-03-26 @ 08:40:02
URL: http://lifeofmini.blogg.se/
Postat av: Josefine

Så fin din nya frisyr blev

2009-03-30 @ 12:22:20
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/
Postat av: evelina

Kex mex, VART FAN E DU ???! du har nt varit på jobbet i evigheter!!

2009-04-08 @ 14:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0