Mäh!

Förlåt för att jag har varigt en sån dålig skrivare nu denna veckan.. men jag har verkligen inte pallat!
Veckan har inte vart så händelserik, vart hemma 2 dagar för huvudvärk. Jennifer har även bott hos mig hela veckan.. för hon har jobbar mellan Tyringe och Hässleholm..

Har vart på jobbet idag och jobbade till ett.. för jag skulle ju göra klart min arm idag :) Enda tills jag kom till studion.. och Gino frågade mig "vad fan jag gjorde där" Inte tatuera mig iaf.. för jag hade tagit helt FEL TORSDAG! Det var ju nästa! Så vi bokade om tiden till en Lördag istället. Sen hoppade jag på en buss från Perstorp, Jennifer satt på den och räknade sina myror.. så färden bar till Klippan där vi väntade in tåget hem igen till Hässle.. sen blev det apoteket och sen lite solning :) Nice! Sen köpte jag mig en potatis på Grafitti, MUMS! Och Jennifer den kräsne jäveln skulle minnsan inte ha en potatis så hon tog en pizza istället på Nr 1. Sen hem till lill fisen och käkade.. och snart blir det film och MASSA snask :D

Och ansiktsmask :) Bjuder på en bild sen, I promis!

Hoppas på att min man kommer sen oxå :) Meen vi får väl se..♥
Nu är det inte så långt kvar innan jag ska upp till pappsen :) det ska bli så kul!

Kanske ska börja med en nedräkning :)

10 dagar kvar!

Nää, nu skiter jag på det här! Puss och gonatt mina små krokodiler





Kommentarer
Postat av: Josefine

Fan sådant är så störrigt när man tar fel på dagarna. Vad blev det för film då? Du får hälsa din pappa från mig (om han nu kommer i håg mig)? Saknar dig!

2009-03-13 @ 09:22:13
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/
Postat av: Helen

kommer du förbi här också?

2009-03-13 @ 10:11:48
URL: http://lifeofmini.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg tattoo=) Vems är det?:P

2009-03-13 @ 18:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0