Long time no see..

Jo, jag ber om ursäkt för att jag inte har skrivigt på VÄLDANS länge! Men jag har varken haft tid eller ork..
Har ju vart lite sjuk och så. Var ju inne på vårdcentralen i Klippan i Mån. Så fick jag en tid på Tis.. så dom kollade blodtrycket, stick i FINGRET (hatar det) Och EKG. Visade sig att jag hade lågt blodtryck och mitt hjärta slår för fort. Så jag har fått medecin nu som jag ska ta fram tills på Fre iaf då jag ska dit igen på morgonen.

Bull som faan! Men, men..

Träffade iaf pappa i helgen, det var trevligt :) Hoppas på att jag ska upp dit snart :)

Usch! Jobbigt att jobba idag.. man blir så himla van att vara hemma när man är hemma så länge, man blir lite bortskämt skulle jag vilja kalla det! Men nu är jag back to basic. Och tar nya tag.. Ska till Jakob efter jobbet och vara dr ikväll. Sen imorgon vet jag inte vad som händer. Får ju inte dricka så mycket nu heller, jag får! Men dock inte mycket tydligen.. Ska ju på kalas hos Jennifer på lör. Så får väl bara ta nått litet antar jag :(


Men meeen.. nu orkar jag inte skriva mer!

Hörs sen

Puss, puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0