Klart!

Asså, jag glömde skriva det innan. Men.. GUD VA FINT VÄDER DET VAR I MORSE! Jag blev så glad när jag gick utanför porten imorse! Jag gick nöjt iväg med ett leende på läpparna till bussen.. :) Nice! Hoppas bara att det håller i sig, och hoppas att det är lika fint i Västerås.


Men nu är min tattoo klar iaf, lägger upp en bild här.
Imorgon ska jag upp vid halv 10.. åka till mamma och tatuera. Vettefan om jag hinner rida men vi får la se!

har ialafall pakat ikväll, det mesta. Har bara lite kvar men kläder är fixat ialafall :) Känns så kul att få åka upp, det var ju så länge sedan. Få se nya huset och träffa nya hunden och dom andra.


Men nu ska jag hoppa in i duchen, gå ut med Diva och sen lägga mig!

Sov gott alla.. Puss & Kram &Natti natti



(Den sitter på låret.)






Kommentarer
Postat av: Josefine

Sjukt fin tatuering och ett bra budskap. Men gjorde du den på dig själv? Hur gick det? Kram

2009-03-21 @ 18:22:43
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0