Jah ja!

Just nu har jag nästan precis vaknat ;) Kom hem till Jakob vid 3 typ. Sen la vi oss i sängen och däckade :P
Så om dryga halvtimmen bär det av till Svedala.. Törringelund :) 

Faaa , va trött jag är nu och bättre lär det inte bli för jag evt om att om man jag sover på dagen så känner jag mig alltid skit seg och sjuk efter typ :S Men men, kännde att jag var tvungen var så himla trött.. konstigt för jag sov endå till 11 tiden idag!

Men nog om det. Ska ialafall förbi Mc' Donalds! Det är en sak som är klar. Har bara käkat 2 mackor idag så det behövs ett ordentligt skråvmål innan jag kommer dit :)

Jag vet inte om jag kommer skriva mer sen när jag sitter på bussen.. återstår att se. Annrs hörs vi av imorgon ialafall :)


Puss & Kram alla! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0