In the middle of the night

Jag MÅSTE lägga mig tidigare ikväll.. jag är som en zombie just nu känner jag.. usch! Men så blir det när man har trevligt sällskap ibland :)

Snart lunch iaf.. MUMS! Jag är fett hungrig! Ska äta det vi åt igår: ris med köttfärssås..
Idag ska jag inte göra mycket.. sola efter jobbet iaf i Hässle.. sen hem och crasha i soffan med datan, har gått och blibit lite av en data nörd nu med min nya. Meen det är nice! ;)

Bara 4 dagar kvar tills det bär av mot Västerås :) Kuuuuligt ! Ska bli så skönt att vara ledig 4 dagar med.. bara sova uuut!
Imorgon ska jag till Malmö iaf tror jag.. har fan inte vart där på typ en månad eller nått! Får passa på nu innan han flyttar.

Nä, nu ska jag snart äta. Skriver sen ikväll igen :) Puss puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0