I ottan..

Joo, nu sitter man här och ska snart iväg till jobbet. Förlåt för att jag inte skrev igår men det blev barfa inte av.. hade en del att göra!

Men Lör kvällen var fin iaf ;) Massa cider och twister, mycket kul! tack fr en trevlig kväll min älskade vän <3
Åkte hem gaska tidigt för Jakob hade en massa andra grejer han skulle göra sen. Men det var helt ok. Med tanke på att jag endå skulle upp halv 9 dagen efter så..

Så igår var ju jag och Cecilia på funktionärsmöte, det var ganska kul.. fast jag visste ju redan allt det där ;)
Men iaf så är det jag som ska ta hand om musiken på tävlingarna nu för Ófeigur iaf, kul att man börjar komma in i spelet igen. Känns kul!

Sen när vi kom hem var det mat som gällde, gick till copp med Cecilia och handlade lite. Sen blev det makaroner och köttfärssås :) Mums! Sen blev det melonglass till beck, som fick avsluta kvällen.. Sen kom även Jennifer lite senare! Och sov här, ska hon även göra inatt igen :)


Men nu ska jag snacka lite mer med Freejsi ;)












Pussheej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0