Fredagen :)

Sitter hemma i Hässleholm just nu, Jakob kommer hit snart med Diva :) Funderar på en liten tattoo ikväll kanske ;) Har alltid velat ha ett isländskt ordspråk någonstans! Så jag hittade ett på nätet men på svenska.. så jag mailade tyå Lunds universitet ellet vad det nu var.. och fick en översättning :) Så ni blir det
Enginn dettur lengra en til jarðar = Ingen faller längre en till marken :)

Ska bli nice. Sätter den på låret :) Pratade precis med pappsen om Södagen.. vi kommer antaglige sova i bussen så vi är väl inte framme i V-ås förns på morgonen eller nått sånt.. men det gör inte mig nått!

Men, men.. har inte så mycket emr att skriva just nu.. återkommer nog sen med en liten bild på verket ;)
Nog dags att sätta igång.. ska till mamma imorgon med btw.. rida lite och sånt!


Puss & Kram





Kommentarer
Postat av: Becka

Hihi! Jag hittade hit! :)



Är det en bild från när du var och lekte "modell för en dag"?? :p

Ha en skön helg så ses vi nästa vecka!

2009-03-20 @ 21:36:36
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: josefin

vet du emailadressen till dit du skickade för att få det översatt? vill översätta en text till latin så jag kan tatuera den :)

2009-03-23 @ 19:07:26
URL: http://jooho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0