?

Varför är det alltid så när man ska åka någonstans? Att typ veckorna innan man ska åka så är man as taggad.. och sen när man väl ska åka typ samma dag/några timmar innan så blir man helt konstig och vill bara ta sin väska och pick och pack och sätta sig i bilen och åka hem igen? varför? Man får värsta hemlängtan :( Och sen när man väl kommit iväg så är det inga problem! Hah! Konstigt, är det så för er med?

Nu sitter jag i ett rum bakom scenen ialafall.. hör att det är min pappsi som sjunger just nu med ;) duktig! (vaddå stolt dotter)?

Ska snart ut och ta en cigg och ringa till Frejsi tänkte jag. Det är bara en och en halv timme kvar sen är det dags för packning och sen åka iväg.. kommer antagligen bara köra en bit ikväll och sen sova i bussen..  men, men...


Nää, nu ska jag ut en sväng! Skriver imorgon när jag är i V-ås!

Puss & Puss





 

Kommentarer
Postat av: the queen

haha mjo jag håller med dig om att när man väl ska åka så vill man inte, men blir bra igen när man väl åkt :)

2009-03-22 @ 23:15:43
URL: http://jioohanna.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag känner igen mig till tusen. Varje gång jag ska någon stans om det så bara är till ett kalas7fest så får jag den känslan. Sjukt

2009-03-24 @ 12:53:28
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0