Disturbia

Jag är mycket trött just nu.. skulle ha kollat på Desperate Houswifes ikväll egentligen, men det blev inte av för jag och Jennifer fotade istället :) Vissa blev bättre en andra kan jag säga! ;)

Lagade lite mat innan med, ris och köttfärssås, mums!  Räcker till lunch imorgon med, nice!
Fan jag måste bli bättre på att lägga mig.. har inte somnat en enda dag innan halv 12, varken förra veckan eller denna.
Nu vill jag att veckan sk a ta slut.. orka jobba! Och på Sön ska jag ju till Svedala med pappa hem :)

Min man är även här ikväll :) Så trevligt sååå.. ♥

Meen nu måste jg sova.. lägger in några bilder från ikväll...

Puss och go'natt!


     


     

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker att du kan lägga upp lite bilder på tatueringar du har gjort :)

2009-03-18 @ 10:36:53
URL: http://setle.blogg.se/
Postat av: Josefine

Fy fasen vad bra bilderna blev. Super coola.

2009-03-18 @ 18:17:43
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0