Barske mig!

Godmorgon min vänner!

Var nästan uppe med tuppen idag :) (Eller inte) men tidigare en vad vi hade srällt klockan på iaf! Så jennifer ligger fortfarande och sover som ett litet barn..
Jag pallade inte sova mer iaf så jag gick upp och ringde till Telia, eftersom mitt bredband la av igår.
Och det var ju bara att trycka på en liten knapp så funkade det igen :P

Så nu är jag glad :)
Ska snart diska tänkte jag, men jag vill inte väcka Jennifer så jag väntar lite..  Sen ska jag fixa mig, ska ju till Frejsi idag på födelsedagsmiddag :) Ska bli trevligt :) btw, honn och Patrik kom förbi en sväng igårkväll.. snackade lite skit och sånt!

Sen var det sängen som gällde när dom hade åkt.
Ikväll ska jag nog bara vara med min man hoppas jag. Har inte träffat honom på nästan en vecka nu :(

Till Helen: Jag tror tyvärr inte att jag kan komma förbi dels jobbar väl du och jag Och ja, jag  har inga pengar till det :(

Till Witting: Vi hyrde "det sista offret" Och ja, jag ska hälsa honom! :)


Nä, nu har jag inte så mycket mer.. men skriver säkert igen innan jag lägger mig!


Puss och Kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0