Vilse

Är tillbaka i verkligheten nu (tror jag iaf) Efter massa semester, krockar, kärlek och massa annat! Fast jag inte riktigt nere på jorden en, när det gäller vissa saker iaf.
Men men.. ska hem till mig idag där Alicia och Diva väntar. Ska laga mat för jag har ju middagsgäster ikväll :) Tobbe och hans kompis! Ska bli fyllda paprikor med köttfärs ris, oliver och fetaost samt sallad till det! Kommer nog bli kanon :) Lätt att göra med.

Ska ut till Mocke på midsommar med Alicia :) Hoppas det blir en trevlig midsommar med fint väder.

Har faktist inte såå mycket att skriva, har säkert hänt en hel del sen jag skrev sist.. men jag har väl förtränkt hälften av det ;)

Blond och Sthlmare- vad förväntar ni er? :P

Nej, nu ska jag göra något annat.. men det kanske blir skrivande ikväll vilket jag inte tror men iaf! Annars skriver jag nog en rad imorgon :)


Hoppas min blogg blir klar snart, den ser ut som skit!

Puss på er! ♥





 



 
Me und Tobbe



 


Kommentarer
Postat av: Petra

blond å sthlmare...haha De gäller å ha självdistans :)

2009-06-17 @ 16:35:44
URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0