Träsktroll.. ?

Blev jag kallad för på bilddagboken häromdagen :/ HAHA! Har fått meddelande av någon annonym typ 3 ggr som skriver att jag är så jävla ful och äcklig och allt vad det heter! Och senast för någon sag sen som sagt var jag ful som ett träsktroll! Asså det är bara för kul.. jag skrattar bara åt det! Hehe..



Igår hade jag lite besök på kvällen, Tobbe, Basti och Martina kom förbi, men Tobbe stack lika snabbt igen (hände en liten grej) Men Basti stannade kvar. Vi kollade lite rundor på datorn och lyssna på musik! Sen gick jag och la mig vid 1, för att Tobbe inte hade kommit en.. somnade typ halv 2 eller nått.. då stack även Basti!



Idag är jag mer död en levande typ, hade inte förvånat mig om jag sitter och dräglar utan att veta om det :/

Jennifer kommer hem till mig idag iaf, blir lite tattoo :) Får se om Anrdé och Tommie kommer med. Dom kom ju aldrig igår. (Ej förvånad) ^^



Imorgon blir det kiropraktikern iaf, ska bli intressant faktist! Se om det är något fel på mig eller inte :/ Hoppas dom inte knäcker något bara! Kommer fan inte vara människa efter det..  Sen ska jag sola och sen bär det av mot Norra Rörum för att bygga naglar hon Jennifer :)


Hörs!



Puss ♥





Så in i helvetes jävla läcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0