?

Tänkte inleda detta inlägg med att berätta att jag blev väldigt glad igår på jobbet :) Påväg till toaletten stannade jag och pratade med Thom som frågade mig om jag hade vart utomlands för jag såg så brun ut :D YES! Äntligen kanske jag oxå kan bli brun denna sommaren. (fast jag fuskar lite med brun utan sol med. vs. solarium) Heh! Men men..

Sen åkte jag till Höör, för tåget till Hässleholm var fett sent så jag tänkte jag åker dit och ser om det är någon som vill hålla mig sällskap ett tag! Så Tobbe kom.. sen körde vi till Hässleholm endå. Slapp gå där hehe! Nice.

Drack lite kaffe och fixade lite musik :) Sen kom André och Tommie åt lite och visade lite klipp från AC/DC på youtube som dom var och kollade på i Söndags.

Sen lämnade alla mig :( Lika tråkigt som vanligt och jag HATAR att sova själv! Måste ta i tu med det känner jag, men huur?

Från det ena till det andra så läste jag på mina hjärttabletter idag om vilka biverkningar man kan få! Asså dom är hel sjuka!

T.ex: Yrsel, hallucinationer, hjärtklappning, håravfall, psoriacis, diareé, förvärrad diabetes, mardrömmar, sömnlöshet, synstörningar, nervositet, illamående, andnöd, kalla händer och fötter, inflammation i ögats bindhinna?, myrkrypningar, onormala levervärden, förvirring, personlighetsförändringar, humörsvängningar, hörsel rubbningar, muskelsvaghet, fönstertittar-sjukan??? 
Och detta var bara en liten skala av alla biverkningarna!

Inte för att jag har känt av någon fönstertittar-sjuka eller något annat av dessa (tack gode gud) förutom yrseln men för helvete! Det är sjukt!

Jävligt fint väder idag iaf :) Man blir så glad! Men man blir lite virrig eftersom det är ljust så himla länge på kvällen! Man är ju fan inte trött! Nåväl..

Ikväll blir det tattoo, booring men iaf! Får se ad som mer händer.. inte ett skit antagligen!


Skriver nog sen igen innan dagen är slut :)

 Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0