Wort it!

Sitter på jobebt just nu. (bull) Men man måste ju tjäna pengar ibland med. Ringer ganska mycket idag igen så det avr nog tur att jag kom idag iaf!
Tänkte att jag skulle hem en sväng idag, måste ju hem till katten! Så hon inte är ensam allt för länge. Tänkte försöka få tag på Jennifer och fråga om hon vill komma och hälsa på mig :) Så jag slipper bara själv, tycker inte om det!
hade helst av allt vilja åka till Malmö idag igen, men som sagt måste hem till katten, och även hämta lite nya kläder och sånt shiet!

Frågade Freja innan men hom måste plugga den lilla plugghästen! :) Hon är mycket duktig tycker jag.                             
She's gonna make it!

Har snackat lite med mamma, hoppas på att vi kan åka till Ekebo den 28:de Februari!
Pappsen spelar ju då! Så då måste ni ju komma och kolla på Junix!
www.junix.se

Nu börjar förkylningen bli bättre iaf :) Bara lite småsnorig nu, NICE!
Men nu ska jag vara lite aktiv. Skriver nog en rad sen igen innan jag drar hemåt!



Kommentarer
Postat av: freja

Tack min vän <3

2009-01-20 @ 17:50:40
URL: http://frejaandersson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Tråkigt att jag inte kunde, men pratar med dig nu<3

2009-01-20 @ 18:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0