Vi drar till Malmö

Jaha, då kom man till Malmö för en stund sen då. Det var sorligt att lämna mamma, och dom andra! Jäkla tur att hon inte bor i Stockholm eller nått sånt. Hade ALDRIG pallat det. Men, meen.. Har vart ute och mockat idag, kollat lite på hem till gården samt renstens ungar ;) Haha "Det var jag" eller vad säger du Jojjo? Mycket trevlig film.
Jakob är iväg och kommer hem snart hoppas jag, har inte träffat honom sen i Fre :S Long time no see.. :( Hoppas på en bra film ikväll!

det glädjer mig att se Diva ligga i sin JÄTTEFINA säng som hon fått av Jakob, köpt från IKEA. ganska dyr, typ 500 spänn.
Innan var hon mest rädd för den. Men nu ligger hon faktist där :)
 Lägger in en bild så ni får se hur den ser ut!
Imorn blir det jobb som vanligt, ska bli nice med lite pengar. Hoppas bara det ringer ganska bra så man får en del i provision :)  Men nu har jag inte så mycket mer att skriva.

Hare bra alla!
Puss, puss

Fin va ? 499 kr, IKEA



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kurre? Kurre, kom o hjälp mig :)

2009-01-27 @ 21:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0