Plåsteer..

Har nyss kommit i ordning på jobbet för dagen, satt igång. Hoppas på en bra dag idag! Ska tvätta ikväll, sen drar jag till min man ♥ Sen på Fredag ska jag hem till mamma, vi sa till Anna och Sverrir på lör. Cecilia ska ju rida lektion på Torfi :)
Sen så drar vi med oss Totte också så jag kan rida ut en svöng med Elin, vilket vi inte gjort på typ 3-4 år eller nått. (Allt för läge) Ska bli nice som faan. Blir nog kvar hos mamma hela helgen skulle jag tro.
Om jag inte ska göra något annat med min man :)

Igår som ju Frejsi hos mig, och som vanligt blev det en mycket sen kväll. Men tack för det! Vi har ju alltid så HIMLA mycket att snacka om. Spec när man har lagt sig. bara där rullar lätt 2 timmar!
Att gamla minnen kan vara så roliga att prata om, "Vi var ju kompisar". Eller vad säger du Freejsi?

Nej, nu ska jag vara lite duktig :) Skriver sen igen under dagens gång.

Puss på er! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0