Trött..

Jaha.. sitter hos mamma just nu, ska snart ut och ta en cigg tänkte jag. fixade nyss en skiva :) Som jag har velat göra ett tag nu. Mycket bra..
Igår var ju jag och Alicia på bio, filmen var bra tyckte jag! Hade gråten i ögat lite på slutet, meen höll mig :) Den borde ni se! Sen gick vi hem till Jakob igen och jag satte på en film, Alicia satt vid datan. Sen la vi oss och sov lite.. Tidigare idag åkte vi in en sväng på Net on Net.. Alicia hade presentkort där.. hon fick faktist en held del för 300 kr! Högtalare till datan. USB minne, minneskort till kameran, ett litet block till mig.. samt 10 st skivor.
Sen har jag inte gjort så mycket, ganska trött idag. Tog en kaffe när jag kom hem till mamma.. men det hjälpte inte jätte mycket :( Sen käkade vi, kollade lite på Körshlaget.. Team Hanna vann! Höll nog lite mer på Team Erik faktist..
Imorgon ska vi iaf ut till Anna och Sverrir, Cecilia ska rida lektion och jag sak rida ut med Elin på Totte :) Hoppas nu att det blir av för dom skulle egentligen ha ridit idag men dom kunde inte lasta Torfi så det ska bli imorgon istället.. Hoppas, hoppas, hoppas! Nää, nu tjatar dom på mig att jag ska bli klar här, så jag får väl dra.. ska endå ringa Freja tänkte jag ;) Snacka lite skit som alltid..

Meen, vi hörs imorgon mina små humloor, Puss puss



   
Alicia och jag hade lite lajban vid Gustav, i äntan på att Jakob skulle jobba klart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0