Tjörnarp

Sitter hemma hos Frejsi nu. Kom hit för ett antal timmar sen. Skulle egentligen sova hemma hos min gulleplutt inatt men det blev här istället. Jobbigt att åka till Malmö sent!

Vi va inne hos Moa en sväng innan vi gick in hit, drack lite kaffe med hennes Moas mamma och sen kom hennes syrra med sina 2 småttingar (roliga små liv) ;)
Sen åt vi fickgratäng, kollade runt lite på internetet, snackade lite skit som vanligt.. :D Hah!

Skulle ju berätta om drömmen innan ju..

Jag var hemma hos Freja och stod ute på hennes trappa och rökte när hennes pappa kom ut och var as packad, haha!
Men Freja var inte med ute, konstigt nog :S
Sen så var hennes katt Zappa rakad och helt lpötsligt en typ bulldog som var livsfarlig, höll på bita mig när jag skulle släppa in honom, för han fick itne var ute längre, men det fick dom andra 2 hundarna :/

Sen så var vi plötsligt inne i köket, Frejas mamma satt i soffan vid bordet. Så kom det värsta vinden och det började slå i alla lampor :S (Spöööken) Så jag och Freja höll om varandra och jag bara blundade.

Det var typ allt, orkar inte skriva i detalj :) Heh
Imorgon ska jag åka med Frejas mamma till jobbet, åker vid 07.20. Naajs!
Sen ska jag hem till min blomma :) och min lilla vovve ♥

Nu komemr en liten vaaacker bild på oss alla, galna Tjörnarpsbor!



Freja (till höger), Moa (brevid Freja), Marina (efter Moa), och jagsjälv (efter Marina)







<3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Bal bild gullet

2009-01-14 @ 10:08:06
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/
Postat av: Moa

hahaha. Fan vad likt det var oss!! haha.

2009-01-14 @ 12:40:45
URL: http://monisalisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0