Suck!

Sittee hemma hos mamma nu, blev ingen ridning idag för Anna hade ont i benet :( Tusen oxå! Och jag som hade sett fram emot det jue.
Men men, det får la bli nästa helg istället. Freja och Patrik var hemma hos mig igår och kollade på Let's Dance och ÄNTLIGEN åkte Blondin Bella UT! Vi jublade kan jag säga. Freja sa att det fanns en stuga ledig i Tjörnarp :D Blev jag glad eller! MMM.. Såg jag mailade honom nyss typ, får se om han svarar så man kan titta på den åtminstonde.
Ska ut och mocka och rida snart. Sen KANSKE vi ska till Laholm, håller på övertala mamma :) Hade vart jävligt nice asså!
 Jag och mamma ska till Turning Torso den 7:e Feb tror jag att det var. Ska fotas IGEN! Men det sak bli kul. helt sjukt för jag tänkte att när jag får pengar så ska jag faktist ta med mamma dit och fotas tsm. Men hon hann före ;)

Hoppas på en fet lön i Feb med. Men nu sak jag hoppa i mina ridbyxor och sticka ut i stallet och vara lite nyttig.

Skriver sen igen.

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0