Söndag igen..

Sitter hemma hos mamma just nu, stannar här inatt igen. Jojjo kom hit igår kväll :) det var mycket trevligt! Vi åt lite först när hon kom, sen tog hon ju med sitt Sing Star! Meen hon glömde ju mickarna :( så fick gå över till grannen och låna deras. Så följde deras dotter med oxå Jeanett och sjöng med oss. Lite fusk bara för hon är SJUKT duktig på att sjunga.
Så det blev en lyckad kväll med vin, jin och tonic och shot ;) Men dagen var inte så bra imorse, huvudvärk som bara denn! Blir så av rött vin tyvär. Men, men.. Var ute och red en sväng innan iaf på Torfi, Cecilia red Totte. (Inte så uppskattat)

Imorgon är det ledig dag för mig. Ska först  till Hässleholm sen ska jag troligtvis skriva in mig på körskolan :) Sen bär det av till Malmö.. träffa Jakob ♥ vet ej vad vi ska hitta på. men det blir väl nått hoppas jag! var in SF idag och skulle reservera 2 platser till bion på Fredag. Igår när i va inne och skulle boka så var det typ skitmånga platser kvar, men idag! var det typ inga alls kvar, så man kunde inte ens reservera, dom som var kvar var man tvungen att köpa. Så jag tänkte sticka in imorgon och kolla om man kan få 2 st.. annars är det mycket sorligt! Men nu ska jag kolla på nått hästprogram tydligen :)

Får se om jag skriver innan jag lägger mig sen!

Puss



Kommentarer
Postat av: The Queen

jag har osse blogg..lalalaaaaa!

2009-01-26 @ 13:58:26
URL: http://jioohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0