SMACK!

Sitter på jobbet just, har tjänat bra idag faktist!  Ligger redan på 173 och kl är bara 10:44 :) Så jag hoppas på en 200 innan lunch iaf. Ska nog gå! Om jag kämpar lite. Igår kom jag hem, diskade lite och sen käkade. Kollade på Made In Sweden. Sen avr det kudden som gällde för min del, kom i säng ganska sent i Ons nämligen. Ikväll ska jag hem! Städa och greja med mina nya saker från Jysk :) Ska bli kul. Roligt att göra fint i lägenheten, den blir nog fin efter hand. Får ju fixa lite i taget.

Imorgon är det bio som gäller på kvällen, hämtade ut dom jävla biljetterna igår iaf!
Sen vet jag inte vad som händer efter det faktist, får se.
Ska hem till mamma på Lör iaf. Men, men.. Nu ska jag jobba lite innan luch.

Hörs senare! Puss, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0