Pump it!

Har nyss snackat ihop mig med Alicia. Vi ska på bio nästa Fredag var det tänkt :) Vi ska se I taket lyser stjärnorna.
Så jag ska boka platser imorgon tänkte jag :) Det kommer bli NAJS!


Ikväll kommer Frejsi hem till mig :D Det ska blir mycket trevligt tycker jag. Nu kommer vissa kanske vilja hugga huvudet av mig! Men jag måste erkänna en sak.. Freja är faktist min BÄSTA kompis, det är du verkligen. Jag vill att du ska veta det!

Ställer upp på allt ( det gör ni andra också så klart) ! Men iaf, du ligger etta. Skulle bara säga det! Jag glömmer inte er andra bruds nu så ni vet ;) Ni är inte långt efter kan jag säga :D

Pratade med Fitt Jinnfer igår ;) Så hände en lite olycka.. Jag gick ut för att röka ( Jakob har ingen balkong) Så jag ställde mig utanför porten som vanligt. Jakob och Kessel hade precis stuckit iväg för att springa en runda innan träningen så Jakob tog inte med sina nycklar för dom var jobbiga att springa med sa han! Och han skulle inte svara på sin mobiler heller. Så när jag stod där ute och nästan var klart, kom jag på! MEN SHIT! Jag har ju ingen nyckel med mig ut, hur fan ska jag komma IN? Jag brukar ALDRIG glömma att ta med mig nyckeln ut, men just nu när inte Jakob hade med sin heller så glömde jag den såklart ! Så jag knackade på hos grannen, men han var inte hemma. Då började få lite panik och tänkte nu börjar jag gråta snart. Diva var ju kvar inne och skällde som vanligt. Men sen SOM TUR VAR, kom det en killa som bodde i samma trapp som släppte in mig. Men jag tror att ahn trodde jag var dum i huvet eller nått, för han sa typ inget. Hahaa.. som det kan bli!
:)



Kommentarer
Postat av: alicia

De ska bli naaaajsigt :D

2009-01-21 @ 19:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0