Phuu..

Nu JÄVLAR har jag gjort lite nytta minnsan :)
Så snäll jag är mot min man som är hemma och städar hans lägenhet och tvättar hans kläder (lite är ju iof mitt oxå)

Började dagen med att åka hem hit och sen sitta lite vid datorn, har ju lite att ta igen nu efter helgen. Sen så började jag plocka lite i vardagsrummet/sovrumet vad man en vill kalla det. Blev ganska bra! Satte upp dom 3 tavlorna han fick av mig i julklapp på mig i fönstret, den ena ramen har pajjat så jag har en spricka igenom huvudet, men satte upp dom endå. Eller dom står lutade dom fönstret :) Meen men, hoppas han blir nöjd. Sen diskade jag undan disken utom en jävla formjävel (som jag själv) fixat så det är lite fastbrända rester i som fan inte går bort.. så den fick stå kvar ett tag ;)

Sen så torkade jag dickbänken som vanligt och skrubbade bort gamla äckliga rester( som alltid sitter kvar på spisen)
Gick ner och satte igång 2 maskiner tvärr, har ingen aning om när dom är klara, fattade inte riktigt hans maskiner.. får väl hålla koll lite då och då!

Nu är det inte så mycket kvar, lite kartonger och mitt skit. Men det kan jag inte ta hand om nu tyvär. Dom får han bära upp själv. Och mina grejer får jag väl ta med när jag kan!

Skriver kanske igen innan jag lägger mig.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Nice bild grannen

2009-01-20 @ 16:46:29
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0