Måndag= Booring!

Sorry för att jag inte har skrivigt på heela helgen, men jag har vart hemma så jag har inte haft tillgång till någon data. :(
Men nu sitter jag i Mamlö och skriver. Skulle ha jobbat egentligen var det tänkt, men ämdrade mig i sista sekund.
Har en massa här som ska fixas. Ska snart käka lite och så. Sen ska jag tvätta också.

Jag har länge letat efter en låt som jag brukade lyssna på ganska myclet när jag gick typ i 8an eller 9an, men jag har fan inte hittat den, har även frågat Åsa för vi umgicks ganska mycket på den tiden och jag vet att hon oxå lyssnade på den!
Men icke att jag hittade den förns NU! Satt på tåget och frågade Jakob och han kom ihåg en grupp som hette The Blackness men han sa att det fanns en grupp som hette Blacknuss. Och visstfaan var det dom! Sp bara för det så lägger jag in videon :) Ni känner säkert igen den! Ganska bra faktist.


Just nu sitter jag och lyssnar på Lisa Ekdahl, hon är skön att lyssna på, så annorlunda från det jag brukar lyssna på.
Diva har lagt sig i sängen som vanligt :) den lilla slöfocken.
Jag hoppas på att få tag på Åsa idag så man kan träffa henne en sväng, det var ett tag sen nu! Ganska länge sen faktist typ 1-2 mån kanske! För länge tycker jag.

Nä nu ska jag kolla lite hus och lägenheter :)
                                                                                                          ♣

                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0