Jobb, jobb och åter jobb..

Då sitter man på jobbet igen då.. tråkigt som alltid! Typ alla är sjuka med så vi är knappt några här! Bull.
Ska jag hem till min man sen efter jobb ♥ Får se vad kvällen erbjuder :) Skulle ju ha hämtat ut min och Alicias biljetter igår igentligen till bion på Fredag, men glömde :S Så har nu ringt och fixat nya iaf ;) Annars vet jag en som hade dödat mig! Bra platser med faktist :) Så ska hämta dom efter jobbet. har inte så mycket mer att skriva för tillfället..
Återkommer senare ikväll, när jag är hemma.


Puss på er så länge!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Sexig eller vaaad ?!

2009-01-28 @ 14:48:35
Postat av: Anonym

ja tur för dej! annars hade jag dödat dej LÅNGSAAAMT

2009-01-29 @ 18:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0