It's like ten thousend spoons, when all you need is a knife.

Åh, äntligen hemma från pittjobbet, det är ett trevligt jobb över lag. MEN idag var det ett riktigt pittjobb!
Fyy fan , jag har jobbat på Online i 1 år och 8 mån och aldrig, aldrig i mina da'r har det varigt så mycket i kö och så mycket över huvudtaget!
Det var as mycket i förrgår med. Hoppas inte att det blir samma visa imorgon för då bankar jag huvudet i väggen och säger god natt.

Sitter hemma hos min man just nu. Han är och tränar. Har inte vart hemma så länge, tig disken när jag kom hem och har slängt in 2 kyckling fileér i ungnen nu. :)
Jag var och köpte något konstigt ris innan som jag tyckte såg mycket nyttigt ut :) Det var ekelogiskt rött råris, får se hur det smakar då.

Har ont i halsen och känner mig ganska hängig nu måste jag få lov att säga. Hade helst stannat hemma både idag och imorgon, men det kan jag icke. MÅSTE jobba nu och tjäna pengar.

Vad är det på TV ikväll tro? Nått bra? Ska nog kolla upp det ska bara slappa och somna lite tidigare en igår, halv 12 typ. Fy på mig! jag ska inte sova så sent!

Men, men nu ska jag inte skriva allt för mycket. Ibland så bara rullar det på!

Vad händer i helgen? : /

 ♥




Kommentarer
Postat av: Helen

Bra att du kämpar på!

Jag var också sådär apsjuk som sagt men blev faktiskt tvungen att jobba hela veckan, jag hade målaren hemma varje dag så då ville jag inte vara hemma...



I helgen ska jag först till Lena på lördagen, hon fyllde år i lördags. Sen på söndagen ska släkten komma hit på inflyttningsfest!

2009-01-15 @ 19:44:51
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0