I hide behind my pokerface..

Kom till jobbet lite sent idag, åkte med Jakob. I morse var jag ganska duktig tycker jag! För jag ställde först kl på fem i 7 eller nått sånt.. men sen znoosade jag i typ tio. mens en insåg jag att jag inte skulle hinna med allt jag skulle hinna med. Så jag gick upp och ställde mig i duschen endå :) Senare ska jag möta upp Alicia på tåget.. Hoppas vi sitter i samma vagn nu :) Sen ska vi hem, äta och sen bär det av till bion! Ska bli nice, nice, nice..
Sen bär det väl av hem igen antar jag, händer inte så mycket ikväll. Och Alicia kan ju itne precis hänga med ut ifall det skulle komma på tankar. dessutom är jag luspank.. så det hade inte gått endå :( var ju lite kaos igårkväll.. det var någon som hade hoppas framför tåget. Så det gick inga tåg mellan Lund och Eslöv.. Bull! Så Jennifer och Tommy fick komma och hämta mig (TACK!) Sen åkte vi hem till dom en sväng. Sen till Sösdala där jag tig bussen hem. Sen kom Ia och hämtade katten och sina möbler. Sen städade jag lite och fixade, lagade mat och sen somnade jag ;)

Hörs sen mina vänner, Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0