Friday!!!

Äntligen Fredag :) Ikväll ska jag hem, Freja och Patrik kanske kommer en sväng och kollar på Let's Dance. Förhoppningsvis :D Sen imorgon vid 9 tiden bär det av till mamma :) Sen på kvällen hoppas jag att mamma och jag kan pka till Laholm för att kolla på pappsen! han ska spela där mellan 6 och 10. Men hon visste je om hon pallade men jag hoppas :) Annars kommer jag ju träffa honom när han ska spela på Ekebo iaf ♥

Har vart en stressad dag idag igen, bull! Men nu är det HELG iaf!
Jakob kommer och lämnar Diva till mig på stationen sen <3
 Får se om jag stannar hos mamma till på Sön eller om jag åker hem och ör med min man.

Ha en bra helg alla! Puss, puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0