Friday night..

Jaha då är man hemma nu då. Har precis käkat med Alicia! Hon kom för inte så länge sen.. fick vägvisa henne från stationen ända hem till Jakob :) Såå, nu har vi käkat spagetti med baconsås. Gjord på bacon, svarta oliver, mjölk, creme fraigé (eller hur det stavas) , sweet chilli sås och lite kryddor, MYCKET gott. och lite sallad till :) Mums! Nu väntar vi på att klockan ska bli halv p så vi kan pallra oss neråt bion, måste köpa cigg med..
Får se vad vi gör efter sen.. kanske drar hem till Kessel och Micke, Jakob är ju dom som spelar TV spel.

Men, meeeeen.. Nu ska jag dra på mig ett par andra brallor och ta en cigg och frächa till mig lite.

Hare fint min vänner. Puss, puss! ♥






Kommentarer
Postat av: Daniel Bengtsson

tjenare när ska du gadda mig?:P (A) ne men är du nått bra på polynesian? annars hade jag nog bara tänkt nån text:P ha d bra

2009-02-01 @ 23:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0